Vážení zákazníci, dovoľujeme si Vás upozorniť, že posledný deň expedície v roku 2024 je 19. 12. 2024. Po sviatkoch začne náš sklad expedovat 6. januára 2025.

Ako postupovať v prípade reklamácie

Ako reklamovať batériu?

1. batériu (alebo iný tovar) dôkladne zabaľte, tak aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu. V prípade, že sa jedná o zaliaty akumulátor, označte balík "Neklopiť".
2. do balíka priložte záručný list, nákupný doklad (alebo ich kópiu) a sprievodný list
3. do sprievodného listu napíšte popis závady, kontaktné informácie (meno, telefón, email, spiatočná adresa) a akým spôsobom si prajete vybaviť (uzatvoriť) reklamáciu v prípade uznania (výmena za nový kus alebo vrátenie peňazí)
4. po doručení tovaru bude servisným technikom spísaný servisný protokol a zaslaný späť na emailovú adresu
5. ak posielate dve a viac batérií v jednej zásielke (najmä staničné batérie), je potrebné batérie zaistiť proti vzájomnému skratu.

 

Batérie môžete odoslať na našu adresu:

Predajňa Battery Import - Servisné oddelenie,
Pražákova 36a / 661
619 00 Brno - Horní Heršpice

 

FORMULÁR na uplatnenie reklamácie TU